+358 40 0392492 Ota yhteyttä Kartta Avoinna: ma - pe klo: 8.30 - 17.00
Seuraa meitä

Autohuolto

Kaikille automerkeille

 

Soita tästä ja varaa aika

Teemme Lapin Keminmaassa kaikkien automerkkien määräaikaishuollot autovalmistajien huolto-ohjelmien mukaisesti.

Meiltä saat autollesi mm. seuraavat huolto- ja korjaamopalvelut:

  • Määräaikaishuollot kaikkiin automerkeihin

  • Kaikki muut autohuolto ja korjaustoimenpiteet

  • Vikakoodienluku sekä nollaukset

  • Katsastuskorjaukset, -käytöt ja jälkinäytöt

  • Jarruhuollot ja -korjaukset

Lisäksi teemme muut autoihin liittyvät huolto- tai korjaustyöt.


Auton huolto tulee suorittaa säännöllisesti 

Tärkeintä auton huoltamisessa on, että huollot suoritetaan säännöllisesti. Seuraamalla ajoneuvokohtaista määräaikaishuolto-ohjelmaa voit varmistaa, että auton takuu säilyy koko takuuajan. Takuun ehtona kun on useimmiten aukoton huoltohistoria, jonka vuoksi moni auto menettää takuunsa jos määräaikaishuolto-ohjelmaa ei ole seurattu. Määräaikaishuolto-ohjelmaa voi toki noudattaa takuuajan jälkeenkin ja sitä kautta varmistaa ajoneuvon mahdollisimman hyvä ja luotettava toiminta myös jatkossa.

Ota yhteyttä +358 40 0392492  tai lähetä viesti  

Lohkolämmittimen asennus

Asennamme moottorin lohkolämmittimet, sisäpistokkeet ja lisälämmittimet. Lohkolämmittimen asennushinta on keskimäärin noin 250-550 euroa automallista ja lohkolämmittimestä riippuen. Sisäpistokkeen ja sisätilan lämmittimen asennus korottaa asennushintaa, mutta ne voidaan asentaa myös erikseen. 

Tietoa moottorin lohkolämmittimestä

Moottorin lohkolämmitin on sähkövirralla toimiva moottorinlämmitin. Lohkolämmittimen tehtävä on lämmittää auton moottorin lohkoa, josta nimi lohkolämmitin tulee. Lohkolämmitin lämmittää moottorin lohkon jäähdytinnestettä, ja  ohessa lohkolämmitin lämmittää  auton moottoriöljyä. Lohkolämmitin voi sijaita myös öljypohjassa, jolloin se lämmittää moottoriöljyä. Tällöin kyseessä on säteilylämmitin.

Moottorinlämmittimen käyttö helpottaa auton kylmäkäynnistystä talvikeleillä, vähentää moottorin kulumista, pakokaasupäästöjä sekä polttoaineen kulutusta. Dieselmoottoreiden tapauksessa esilämmittämätön moottori voi vaikuttaa hiukkassuodattimen tukkiutumiseen, koska polttoaineen kulutus on korkeampi ja sen myötä suodatin nokeentuu.